Saturday 11 November 2017

Forex Trading Strategier Mcdonalds Singapore


Forex trading strategier Thomson Reuters Eikon bringer sammen unikt markedsinnhold, analyser, tilgang til likviditet og tilkoblingen som kreves for å lykkes i utenlandsk valuta. Leveres i et brukergrensesnitt som er utformet for å fungere slik du gjør, og med spesialiserte data og analyser som du ikke finner noe annet sted, tilbyr Thomson Reuters Eikon deg verktøyene for å håndtere FX-risiko og - operasjoner, identifisere nye muligheter og skille mellom forex trading strategier. Innhold og funksjoner Eksklusivt forexinnhold Den dypeste likviditeten i valuta - og pengemarkedene, med prisoppdagelse fra omsettelige matchende arenaer EBS og Thomson Reuters Matching, samt overlegen fremvekst og vekstmarkedsdekning. Valutakursdekning Flytt mellom skreddersydd innhold fra ledende leverandører volatilitetsdata, inkludert underforstått volatilitet fra ledende meglere og salgsinstitusjoner og dekning av spot, fremover og innskudd. Reuters News skreddersydd for valutamarkeder Først på målrettede, relevante markedsflytende nyheter og kommentarer fra Reuters News og IFR Markets. Form ekspertuttalelse med unik lokal innsikt og tilgang til verdens beslutningstakere. Det største valutasamfunnet Thomson Reuters Eikon Messenger lar deg sende meldinger øyeblikkelig og samarbeide med over 300.000 finansmarkedet. Få tilgang til en komplett pakke med forex - og pengemarkeds kalkulatorer og tilpassbare analysverktøy. Forenkle prisoppdagelsen med spesialbyggede skjermer. Forespørsel, publisere og mate data på tvers av flere systemer. Singapore Swing Trading Strategy Lær hvordan du bruker Singapore Swing Trading Strategy. Les artikkelen og se videoopplæringen for å handle denne strategien. Navn: Singapore Swing Trading Strategi Tidsramme: 15 minutter indikatorer: RSI (14), Forex Trend (20,20) Strategi av: Analyst Navin Prithyani (forexwatchers) Singapore Swing Trading Strategy Singapore har vokst gjennom årene med sin evne til å gjøre riktige beslutninger til rett tid. Så ser jeg på denne konservative giganten, laget jeg denne forexstrategien. Det tillater en næringsdrivende å vente på riktig tidspunkt og ta en trend reversering. Bruke denne swing tradingstrategien Last opp et hvilket som helst valutapar som har lav spredning, helst noen av de store, og sett handelstidsrammen til 15 minutter. Fortsett deretter til vedlagt Trendline-filen som du har lastet ned og Relative Strength Index med innstillingene nevnt ovenfor. Plasser 70 og 30 nivåer på dine RSI-innstillinger. Kjøp scenariet Når markedet er trending ned kort, trenger vi RSI å krysse under nivå 30. Vent på lukkestedet over de 2 Røde Linjene. Bekreft deretter at RSI gikk fra under nivå 30 til over 30 som vist på bildet. Ved åpningen av neste stearinlys åpnes en Long Buy-handel. Du kan sette stoppene ved sving lavt av forrige stearinlys eller på noe nivå basert på din risiko appetitt. Selg scenariet Når markedet er trending opp lenge, trenger vi RSI til å krysse over nivå 70. Vent etter at et lys er stengt under de 2 blå linjene. Bekreft deretter at RSI gikk fra over nivå 70 til under 70 som vist på bildet. Ved åpningen av det neste stearinlyset åpnes en Short Sell-handel. Stoppene kan holdes ved sving høyt av forrige stearinlys eller på et hvilket som helst nivå basert på risikoen din. Utgangsstrategier Alternativ 1 1: 1 Risiko for å belønne. Hvis stoppet ditt er -12 pips, bør grensen din være 12 pips. Alternativ 2 Åpne 2 partier. Hvis stoppet ditt er på -10 pips, når handlingen din går i din favør og din sjekk på 10 pips, lukk 1 mye og la den andre løpe. Utgang på støtte og motstandsnivåer. Alternativ 3 Avslutt på nærmeste 50 eller 00 nivå. Dette er psykologiske nivåer. (Pass på at utgangen din er minst like mange pips som stoppet ditt, ellers ikke gå inn i handelen) Alternativ 4 Trailing Stop. Når du er i en handel, på slutten av hvert stearinlys, plasser du stoppet 1 pip under det lave (hvis i en kjøpshandel). Omvendt for å selge handel. Singapore Swing Trading Strategy Video Tutorial Klikk på linken for å se artikkelen for å lære hvordan du installerer Forex Trend Line Indicator for denne strategien. UrbanForex - Vær bevisst på din handel Som denne leksjonen vennligst del den Jeg kan beholde denne bloggen og alle videoene mine uten reklame og sponsorfri KUN fordi du deler jobben min Vennligst del eller abonner på min YouTube-kanal også Et omfattende intervju med Forex Trader fra Singapore har jeg fulgt Forex Trader (grunnlegger av Forex Pip Trader bloggen) fra begynnelsen av hans bloggstart til i dag. We8217ve diskutert selv om våre mål, handelsstrategier og mulige samarbeid. I dag har jeg endelig klart å poste dette eksklusive og omfattende intervjuet med Singaporean Currency Trader etter noen planleggingsproblemer. Til tross for å være bare 20, har han hatt nesten tre års handel med utenlandsk handel og uten tvil tror han at han er på vei til å være en god forexhandler. Uten videre, ta en drink og lene deg tilbake mens du går gjennom dette og lær noe fra ham. 1. Hvor lenge har du vært trading valutaer Jeg har vært trading valutaer siden 2013, da jeg først gikk inn i høyere utdanning. Å ha en majoritet i regnskap, det utgjorde min interesse for finansmarkedene. Det var en nær venn av meg som introduserte valutahandel til meg mens jeg fortsatt lærte å handle aksjer. 2. Kan du gi oss litt bakgrunn i hvordan du begynte å handle og hvordan det evolvedchanged livet ditt Det var 2008 da jeg først fikk min iPhone. Det var en lager app forhåndsinstallert i telefonen, som fikk meg nysgjerrig på aksjer trading. I de neste 4 årene av livet lærte jeg faktisk mer om hvordan man verdsetter et selskap, spesielt ved hjelp av forhold, samt ved bruk av rabattkassaflödesanalysen som er en metode popularisert av den berømte Billionaire Investor Warren Buffett. Det har hatt en betydelig innvirkning på livet mitt, da jeg gikk fra ingen kjennskap til å være relativt godt kjent i dette markedet. Etter at jeg gikk inn i høyere utdanning, skiftet jeg sakte inn i valutahandel. Jeg ble introdusert til dette markedet av en venn, og ble også lokket av hvor flytende dette markedet var. Det kreves også mye mindre penger å komme inn på dette markedet, sammenlignet med aksjeporteføljen. Lige nå dreier livet mitt om valutahandel, og jeg håper å utvide porteføljen min også til aksjer, noe som krever langt mindre inngrep enn valutahandel. 3. Har du tenkt å handle forex for å leve? Absolutt ville jeg være mer enn glad for å handle for levende? Da jeg ser meg selv som en gründer, vil jeg også starte en virksomhet som roterer rundt finansmarkedene. Jeg vil også gjerne snakke og lære folk hvordan å handle forex også. Jeg håper at jeg har en sjanse til å trene deg en dag 4. What8217s din nåværende gjennomsnittlige returmåned de siste 12 månedene Etter å ha tapt i nesten et år har jeg trent meg selv til å være fokusert og mindre følelsesmessig under handel. Som sådan vil jeg si at jeg kan oppnå en avkastning per måned nå. 5. Kan du beskrive oppsettet på arbeidsstasjonen Da jeg ikke har et stort budsjett for øyeblikket, bruker jeg min laptop med en 15-skjerm til handel. Jeg har en 23 ekstern skjerm som jeg kobler til med et trådløst tastatur og en mus i løpet av dager når jeg vil se et større bilde av hele markedet. Personlig vil jeg anbefale handelsfolk å bruke en bærbar PC til å handle på grunn av mobiliteten den gir. Jeg elsker å gå til luftkondisjonerte steder som er rolige og bytte markeder. Det gir meg en følelse av frihet 6. Hvilken kartingstjeneste bruker du De fleste forexhandlere bør være oppmerksom på programvaren kalt Meta Trader 4 eller MT4 for kort. Jeg bruker bare denne programvaren til diagrammene mine. Det er bra og pålitelig. Den leveres med mange indikatorer og funksjoner. For handelsfolk som er interessert i automatisert handel, støttes den også på denne plattformen. 7. Hva er dine favoritt valuta par å handle Jeg handler primært AUDUSD, GBPUSD og USDJPY. Grunnen til at jeg handler Aussie Dollar skyldes stabiliteten. Som Kina er Australias største økonomiske handelspartner, er Aussie veldig følsomt overfor utgivelser av kinesiske økonomiske data. Men fordi Aussie er mye mer flytende enn CNH, valgte jeg derfor å handle det over den kinesiske motparten. GBPUSD ble valgt fordi den er svært lik EURUSD. Det elsker vanligvis store trekk og er vanligvis i handel i en bestemt retning. Euro var et stort avslag for meg fordi det er for mange økonomiske data fra flere land å følge. USDJPY har vært populært blant nye handelsmenn på grunn av sin enkelhet. Med BOJs intervensjon om å deflatere yenen, går det lenge på dette paret en sikker-vinn-ting, i hvert fall for nå. Analytikere forventer at yenen nå 135 ved utgangen av 2016. 8. Hvor mange timers dag bruker du valutahandling Jeg bruker vanligvis ca 2 timer om dagen for å se på diagrammene. Ikke hele tiden blir brukt sitter foran datamaskinen for å gjøre det. Når jeg bruker MT4-appen på smarttelefonen, har den gitt meg mulighet til å gå enda mer mobil enn en bærbar datamaskin, derfor vil jeg anslå meg til å tilbringe 2 timer om dagen på skjermen. Faktisk ville jeg nok bruke bare 30 minutter foran datamaskinen min til å gjøre det. 9. Beskriv din beste handel, hvilket valutapar, hvorfor du plasserte det, og hvor mye fortjeneste gjorde du Min beste handel var faktisk en vare. Som vi alle vet at oljeprisene har gått ned, tok jeg en innsats at det ville at prisene ville sprette tilbake. Jeg lagde en lang handel på det og jeg tok en 1000 fortjeneste. 10. Hva var din største feil noensinne? La mine følelser overta hva som er i hodet mitt. Mange vellykkede handelsmenn har sagt det, og jeg kan ikke understreke hvor viktig dette er. Å være emosjonell vil gjøre deg enda mer så på slutten av dagen. Hver handelsmann må forstå at tap er vanlige og så lenge vi handler i henhold til våre planer, ville vi definitivt være lønnsomme på slutten av dagen. 11. Når du handler, bruker du teknisk analyse, grunnleggende analyse eller en kombinasjon av begge. Så mye som jeg er en teknisk handelsmann, tar jeg notat viktige økonomiske pressemeldinger fordi dette er tiden da markedet begynner å piskes og ta alle ut av markedet. Men annet enn når det er nyheter, vil jeg bare handle med teknisk analyse. 12. Hvordan klarer du risikoen Jeg styrer risikoen min ved å bruke en kalkulator for stillingsstørrelse for å beregne mengden mye jeg må ta hver gang jeg vil legge handel. De tar hensyn til valutaparet som du handler, stopper tapnivå og mengden risiko jeg vil ta. Jeg anbefaler sterkt alle handelsmenn som ønsker å lykkes med å ta ikke mer enn tre risikoer for hver handel plassert. 13. Hvilke leksjoner har du lært som har hjulpet deg med å finne lønnsomme handler, og hold tapene relativt små. Følg din handelsplan. Det er nummer 1-leksjonen jeg har lært i løpet av årene med handel. Nummer 2-leksjonen som jeg ønsker å forkaste til handelsmenn der ute, ville ikke være følelsesmessig. Det gjør ingenting annet enn å ødelegge din handels karriere. 14. Er du enig i at forex trading er mer risikabelt enn handelsaksjer Hvorfor er jeg ikke enig med den utsagnet. For meg er risikoen et resultat av uvitenhet. Jeg er sikker på at en vellykket Forex Trader trading aksjer kan miste så mye penger som en aksjehandler trading Forex hvis han ikke vet hva han gjør. Tilsvarende vil jeg ikke si at opsjoner og futures er mer risikofylte enn forex eller aksjer. Kunnskap er makt. 15. Hvilke indikatorer har du funnet mest nyttige som Slow Stoch, Fibonacci, ADX, RSI, etc. Personlig bruker jeg ikke mye indikatorer til handel som jeg tror på prishandling. Imidlertid bruker jeg Fibonacci-verktøyene for projisering av retracement av priser samt utvidelser. Mens jeg ikke fordømmer handel med indikatorer, anbefaler jeg handelsmenn å lære mer om prishandlingshandel. Jeg tror at de er den mest effektive og effektive måten å lønnsom handel på. 16. Hva er noen av dine favorittressurser for å lære om og følge Forex-markedet Et av nettstedene jeg vil anbefale, ville være babypips. Det er en flott nettside for hver handelsmann, amatør eller erfaren for å lære mer om forex trading. Du vet aldri hva du kan lære derfra Et annet nettsted jeg vil anbefale er mitt eget nettsted (FOREX TRADER FOREX TRADER). Jeg oppdaterer nettstedet mitt ofte for at leserne skal vite mer om min handelsopplevelse. Du kan definitivt finne ut mer om min handelsopplevelse fra nettstedet mitt 17. Hva føler du som en valutahandler at nye handelsmenn som begynner i markedet, bør fokusere på Lær dynamikken i markedet. Forstå hvordan pris handling virker. Når du har mestret og forstått hvordan prishandlingen fungerer, kan du begynne å handle med en demo-konto. Når du får tak i det, må du begynne å handle ved å bruke live-kontoer. Det er her din disiplin kommer til handling. Stol på meg, hver ny handelsmann mener at de kan klare sine følelser, men oftere enn ikke, det tar noen handelskonto å gjøre det. Du må slutte grådighet og frykt for å forstyrre dine handelsbeslutninger. Hvis du kan beherske dette, så uansett hvor lønnsomt din handelsplan er, vil du likevel miste penger på slutten av dagen. Så hva tror du Vil han være så vellykket som hans piercing lidenskap i handel Hilsen, Den uavhengige abdianske Du har kanskje savnet disse: Slutt juli 2016: 8216 Hvor det globale markedet er heading8217 Fra en 22 år gammel FX TA Trader Secondary Menu

No comments:

Post a Comment